Advertisement

אילן ישועה - / הם הרי לא יעצרו בשום דבר ב… מחר גם יגידו 'תשמע, הצבע למעלה של וואלה ניוז זה כחול, כחול זה בוז'י'.

אילן ישועה - / הם הרי לא יעצרו בשום דבר ב… מחר גם יגידו 'תשמע, הצבע למעלה של וואלה ניוז זה כחול, כחול זה בוז'י'.. ולכן מר ישועה צריך ל*הוכיח* קשר של נתניהו לבקשות על כתבות ואת זה קשה לעשות כאשר העד אומר שהוא מעולם לא דיבר עם הנאשם. אילן ישועה נחקר לא פחות משש פעמים בענייני תיק 4000 בטרם אישר מנדלבליט לפתוח בחקירה. בהצטרפותם לעתירת בני הזוג אלוביץ' חשפו פרקליטי נתניהו כי זהות המדליף, אילן ישועה, הייתה ידועה לפרקליטות מזה כשנתיים. אם אילן ישועה אומר שהזוג אלוביץ הפעילו עליו לחץ לסקר את נתניהו באופן חיובי. הצגת ביטויי מילון גימטריה למבוגרים.

כמה זמן צפויה להימשך העדות של ישועה והמשפט בכלל? אילן ישועה (נולד ב־19 באוקטובר 1956) הוא מנכל חברת וואלה! לשעבר, והעד המרכזי בתיק 4000. תשובת הזוג אלוביץ' לכתב האישום: מול בעלי השליטה בוואלה ובבזק, הוא הציג עצמו כאחד מהקבוצה, מי שהאינטרסים העיסקיים שלו.

"תעשיית התוכן מתמוטטת - כל הכסף הולך לגוגל ופייסבוק ...
"תעשיית התוכן מתמוטטת - כל הכסף הולך לגוגל ופייסבוק ... from img.haarets.co.il
הבקשות נבעו כולן מראש הממשלה ומשפחתו. אילן ישועה הוא מנכל חברת וואלה! ידיעות חמות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות ארכיון, דעות ומאמרים. ישועה סיפר כי בראשית דרכו כמנכל לא היה מעורב כלל בענייני התוכן באתר, אולם בתקופה מסוימת החלו. אז בוא נשנה את זה, אני לא יודע מה עכשיו… אילן ישועה נחקר לא פחות משש פעמים בענייני תיק 4000 בטרם אישר מנדלבליט לפתוח בחקירה. כשבא אילן ישועה, זו בעצם ממש טרגדיה יוונית, הוא ממש נולד ממנה, ומתנדנד כל הזמן בין שני הקטבים. בדוק את הדנ''א שלך עם הבדיקה של myheritage dna עבור שושלת ובדיקות גנטיות.

את שירותו הצבאי החל בחיל השריון שממנו יצא לקורס חובשים וקורס קצינים.

אילן ישועה מילא את תפקיד המנכל בוואלה! ישועה סיפר כי בראשית דרכו כמנכל לא היה מעורב כלל בענייני התוכן באתר, אולם בתקופה מסוימת החלו. מקבילים לביטוי אילן ישועה בגימטריה שווי ערך למילה אילן ישועה בגימטריה. הם הרי לא יעצרו בשום דבר ב… מחר גם יגידו 'תשמע, הצבע למעלה של וואלה ניוז זה כחול, כחול זה בוז'י'. בסוף 2012 התחיל להיות עניין גובר שלו (שאול אלוביץ', בעל השליטה בוואלה באותה תקופה; מבחינת החשיפה החדשותית, היא היתה אז במקום הראשון וינט, אחריו וואלה, והפערים היו יחסית קטנים. מול בעלי השליטה בוואלה ובבזק, הוא הציג עצמו כאחד מהקבוצה, מי שהאינטרסים העיסקיים שלו. ראש הממשלה ביקש לא להיות נוכח בעֵת עֵדוּתוֹ של יְשועה ובית המשפט נַעֲנָה לבַקָשָתו. מנכל 'וואלה' הדהים את החוקרים כשסיפק להם הקלטות בהן נשמע אלוביץ' מעביר לו הנחיות מפורשות באשר לסיקור אוהד לנתניהו. ולכן מר ישועה צריך ל*הוכיח* קשר של נתניהו לבקשות על כתבות ואת זה קשה לעשות כאשר העד אומר שהוא מעולם לא דיבר עם הנאשם. על עצם מחיקת שיחות על ידי אילן ישועה, אין חולק. עד תחילת החודש שעבר, עמוד הוויקיפדיה שלו. נתניהו אומר 'הנה הוכחתם שאלוביץ' דיבר עם ישועה והם עם וואלה וחפץ והכול, אבל לא הוכחתם שאני.

מנכל וואלה אילן ישועה יסיים את תפקידו בקרוב. כמה זמן צפויה להימשך העדות של ישועה והמשפט בכלל? ידיעות חמות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות ארכיון, דעות ומאמרים. אפילו ינון מגל שאוהב את רהמ אמר שזה מטורף התובעת יהודית תירוש ממשיכה למקד את עדותו של אילן ישועה בתרעומת בקרב עורכי וואלה שעוררה ההתערבות בסיקור של האתר. כך, בסוף דצמבר 2017 כתב חוקר משטרה מזכר בו צוין כי במסגרת פעולת חדירה לדואר האלקטרוני של ישועה.

שידור ישיר: רה"מ נתניהו הגיע לדיון בעניינו בבית המשפט ...
שידור ישיר: רה"מ נתניהו הגיע לדיון בעניינו בבית המשפט ... from www.israelhayom.co.il
תשובת הזוג אלוביץ' לכתב האישום: עד תחילת החודש שעבר, עמוד הוויקיפדיה שלו. צור את אילן היוחסין שלך. לשעבר, והעד המרכזי בתיק 4000. אילן ישועה = 482 בגימטריה. בדוק את הדנ''א שלך עם הבדיקה של myheritage dna עבור שושלת ובדיקות גנטיות. אילן ישועה נחקר לא פחות משש פעמים בענייני תיק 4000 בטרם אישר מנדלבליט לפתוח בחקירה. הבקשות נבעו כולן מראש הממשלה ומשפחתו.

ישועה הזכיר כי בתקופתו בוואלה, הגיעו בקשות לכאורה מצד ראש הממשלה, להכפיש את שמו של בנט מעל גבי האתר.

מקבילים לביטוי אילן ישועה בגימטריה שווי ערך למילה אילן ישועה בגימטריה. אז בוא נשנה את זה, אני לא יודע מה עכשיו… אילן ישועה הוא מנכל חברת וואלה! אם אילן ישועה אומר שהזוג אלוביץ הפעילו עליו לחץ לסקר את נתניהו באופן חיובי. אני שמח לסגור איתכם מעגל: מנכל וואלה אילן ישועה יסיים את תפקידו בקרוב. אילן ישועה = 482 בגימטריה. הצגת ביטויי מילון גימטריה למבוגרים. צור את אילן היוחסין שלך. ישועה סיפר כי בראשית דרכו כמנכל לא היה מעורב כלל בענייני התוכן באתר, אולם בתקופה מסוימת החלו. מבחינת החשיפה החדשותית, היא היתה אז במקום הראשון וינט, אחריו וואלה, והפערים היו יחסית קטנים. אחריו תָחֵל העֵדוּת של אילן יְשועה, מנכל 'וואלה' לְשֶעבר. ישועה סיפר על דרך מינויו:

לשעבר, והעד המרכזי בתיק 4000. כשבא אילן ישועה, זו בעצם ממש טרגדיה יוונית, הוא ממש נולד ממנה, ומתנדנד כל הזמן בין שני הקטבים. צור את אילן היוחסין שלך. הבקשות נגעו רובן ככולן למעשה לראש הממשלה ומשפחתו. אם אילן ישועה אומר שהזוג אלוביץ הפעילו עליו לחץ לסקר את נתניהו באופן חיובי.

אילן ישועה העיד: קיבלתי הוראה לנהל קמפיין נגד בנט - ערוץ 7
אילן ישועה העיד: קיבלתי הוראה לנהל קמפיין נגד בנט - ערוץ 7 from u.a7.org
ישועה סיפר על דרך מינויו: אז בוא נשנה את זה, אני לא יודע מה עכשיו… אני שמח לסגור איתכם מעגל: מקבילים לביטוי אילן ישועה בגימטריה שווי ערך למילה אילן ישועה בגימטריה. נתניהו אומר 'הנה הוכחתם שאלוביץ' דיבר עם ישועה והם עם וואלה וחפץ והכול, אבל לא הוכחתם שאני. כל המידע, הכתבות, החדשות והפרשנויות אודות אילן ישועה באתר כלכליסט, האתר הכלכלי המוביל בישראל! הוסיפו את אילן ישועה למעקב. בהצטרפותם לעתירת בני הזוג אלוביץ' חשפו פרקליטי נתניהו כי זהות המדליף, אילן ישועה, הייתה ידועה לפרקליטות מזה כשנתיים.

מול העיתונאים הציג חזות של מי שנלחם על החופש העיתונאי.

ראש הממשלה ביקש לא להיות נוכח בעֵת עֵדוּתוֹ של יְשועה ובית המשפט נַעֲנָה לבַקָשָתו. אילן ישועה, המכהן בתפקיד מאז 2006, עתיד לעזוב בסוף חודש יוני • במקביל, קבוצת בזק מעלה הילוך בניסיונות למכור את האתר ומנהלת מגעים הערכות: נתניהו אומר 'הנה הוכחתם שאלוביץ' דיבר עם ישועה והם עם וואלה וחפץ והכול, אבל לא הוכחתם שאני. ישועה סיפר על דרך מינויו: אילן ישועה = 482 בגימטריה. ישועה סיפר כי בראשית דרכו כמנכל לא היה מעורב כלל בענייני התוכן באתר, אולם בתקופה מסוימת החלו. עד תחילת החודש שעבר, עמוד הוויקיפדיה שלו. אחריו תָחֵל העֵדוּת של אילן יְשועה, מנכל 'וואלה' לְשֶעבר. הצגת ביטויי מילון גימטריה למבוגרים. אז בוא נשנה את זה, אני לא יודע מה עכשיו… תשובת הזוג אלוביץ' לכתב האישום: ישועה חשש במשך שנים שהרגע הזה יגיע ואף התריע מפניו. הבקשות נגעו רובן ככולן למעשה לראש הממשלה ומשפחתו.

Posting Komentar

0 Komentar